Filtry
Pro bližší specifikaci filtrování vyberte příslušnou kategorii.
 
Technické parametry
Jmenovité napětí 12V
Zkušební napětí 14V ±0,1V
Rozsah provozního napětí 9 až 15V
Jmenovitá zátěž 5A
Maximální zátěž 12A
Pracovní teplota -40 až + 85°C
Skladovací teplota -40°C až 90°C
Programovatelný interval 0,5 až 60s
Wisch-Wasch 50 až 600ms 2 setření
Wisch-Wasch >600ms 3 setření
Krytí IP53
Rozměry 30,4x30,4x46 mm
Konektor ISO 7588

Intervalový spínač stěračů s funkcí Wisch-Wasch AEV 2062

2062-0.0

SKLADEM
 
Vaše cena:

196 Kč s DPH 162 Kč bez DPH

Množství:

Intervalový spínač stěračů AEV2062 pro 12V sít s motorem stěračů jedním pólem připojeným na kostru. Programovatelný interval v rozsahu 0,5s až 60s a funkcí Wisch-Wasch.

Po přivedení kladného napetí na vstup “I“ se přístroj chová jako intervalový spínač s intervalem 5s. Tento interval muže být změněn vypnutím signálu “I“ a jeho opakovaným zapnutím po době ve které požadujeme stírání stěračů, interval je možné nastavit v rozsahu 0,5÷60s. Tímto je nastaven individuální interval stírání.… Zobrazit popis

Intervalový spínač stěračů AEV2062 pro 12V sít s motorem stěračů jedním pólem připojeným na kostru. Programovatelný interval v rozsahu 0,5s až 60s a funkcí Wisch-Wasch.

Po přivedení kladného napetí na vstup “I“ se přístroj chová jako intervalový spínač s intervalem 5s. Tento interval muže být změněn vypnutím signálu “I“ a jeho opakovaným zapnutím po době ve které požadujeme stírání stěračů, interval je možné nastavit v rozsahu 0,5÷60s. Tímto je nastaven individuální interval stírání. Použití funkce Wisch-Wasch nastavený interval nezmení.


Funkce Wisch-Wasch je aktivována po přivedení kladného napětí na vstup “T“, který je spojen s motorem čerpadla ostřiku předního skla. Po ostriku předního skla je automaticky provedeno jeho setření. Doba chodu stěraču je závislá na dobe přivedení napětí na vstup “T“. Pokud je 50÷600ms, provedou stěrace dva přebehy, pokud je >600ms, provedou stěrače tři přebehy.

 

Splňuje normy:

VW 801 01
TL 820 66
TL 821 66

Skrýt popis
Použitelnost pro vozidla
75 05/85 » 02/92
100 08/76 » 05/94
200 09/79 » 11/90
80 08/72 » 02/92
90 10/84 » 08/91
A4 (8D2, B5) 11/94 » 05/97
A4 Avant (8D5, B5) 07/95 » 09/01
A6 (4A, C4) 06/94 » 02/97
A6 Avant (4A, C4) 06/94 » 12/97
Cupé 09/91 » 12/95
Berlingo 10/96 »
BX 04/83 »
CX 09/74 » 11/89
Xantia 03/93 »
XM 12/89 »
ZX 10/91 »
Galaxy 06/95 » 09/97
Ascona C 09/81 » 09/88
Astra F 09/91 »
Calibra 06/90 » 07/97
Corsa A 03/83 » 02/93
Corsa B 03/93 »
Kadett C 08/73 » 07/79
Kadett D 08/79 » 09/84
Kadett E 10/84 » 08/91
Omega A 10/86 » 02/94
Senator A 08/87 » 08/93
Tigra 11/94 »
Vectra A 10/88 » 09/95
106 01/92 » 04/96
205 02/83 »
306 01/93 »
309 03/86 »
405 07/87 » 09/96
406 10/96 »
806 02/95 »
Espace 01/85 »
Kangoo 03/96 »
Laguna 04/94 »
Master 01/85 » 12/97
Safrane 01/93 »
Tvingo 06/93 »
90 08/84 » 07/87
900 10/78 » 08/93
9000 05/85 »
Alhambra 04/96 » 09/97
Arosa (6H) 05/97 »
Cordoba (6K2, C2) 02/93 » 06/99
Cordoba (6K2) 06/99 » 10/02
Ibiza I (021A) 06/84 » 12/93
Ibiza II (6K1) 03/93 » 08/99
Ibiza III (6K1) 08/99 » 02/02
Inca (6K9) 08/97 »
Toledo I (1L) 01/91 » 03/99
Favorit 03/89 »
Felicia 10/94 »
Octavia (1U2) 09/96 » 12/97
Vectra 10/88 » 09/95
California 09/90 »
Caravelle 09/90 »
Corrado (53I) 09/88 » 12/95
Derby (86) 02/77 » 09/81
Derby (86C, 80) 08/81 » 12/84
Golf I (17) 08/77 » 12/85
Golf II (19E, 1G1) 08/83 » 12/92
Golf III (1H1) 08/91 » 08/97
Golf III Variant (1H5) 07/93 » 04/99
Jetta I (17) 08/79 » 01/85
Jetta II (19E, 1G2) 01/84 » 12/92
Multivan 09/90 »
Passat (32) 08/75 » 07/80
Passat (32B) 08/80 » 12/88
Passat (3A2) 02/88 » 08/96
Passat (3B2) 08/96 » 08/97
Passat Variant (32B) 08/80 » 06/89
Passat Variant (33) 08/75 » 10/81
Passat Variant (3A5, 35I) 02/88 » 05/97
Passat Variant (3B5) 06/97 » 08/97
Polo I, II, III 08/76 » 09/01
Polo III Classic 11/95 » 09/01
Polo Variant 04/97 » 09/01
Santana 09/81 » 01/85
Scirocco I, II 08/75 » 09/92
Sharan 05/95 » 09/97
Transporter 09/90 »
Transporter (T4) 09/90 »
Vento 01/92 » 10/98
340 07/76 » 12/91
360 08/81 » 07/90
480 04/86 »
800 08/90 »
S70 02/97 »
V40 04/96 » 12/98
V70 02/97 »